Home
BELANGRIJKE INFORMATIE MET BETREKKING TOT HET CORONAVIRUS
Naar aanleiding van de huidige situatie rond het coronavirus hebben wij ook onze verantwoordelijkheid genomen om de gezondheid van onze klanten en werknemers zoveel mogelijk te garanderen. Binnen deze kaders willen wij onze klanten de betrouwbare dienstverlening leveren die zij van ons verwachten.
Daarom hebben wij de volgende maatregelen getroffen:
- wij volgen de hygiëne adviezen van het RIVM op
- wij verzoeken onze klanten en ons personeel ons op de hoogte te stellen indien er zich ziekteverschijnselen voordoen
- ons personeel wordt niet op het werk verwacht als zij of een huisgenoot ziekteverschijnselen vertonen
- wij zullen de verhuizingen die in de komende periode gepland staan in overleg met de klant ongewijzigd uitvoeren met in achtneming van de aanbevelingen van het RIVM
- onze administratie, verkoopafdeling en management werken zoveel mogelijk vanuit huis
- waar mogelijk doen wij opnames voor verhuizingen telefonisch, via internet of videobellen
- met de reeds geplande verhuizingen in de komende periode gaan wij flexibel om, indien gewenst/nodig zullen wij verhuisdata kostenloos aanpassen/uitstellen.
Betrouwbaar en gemakkelijk
Fast 'n Easy is een joint venture van verschillende bedrijven met ieder meer dan 25 jaar ervaring in het verhuisvak. De bedrijven zagen een trend waarin de consument zonder gedoe en rompslomp "ontzorgt"wil worden door een betrouwbare partner voor een betaalbare prijs. Daarom hebben zij gezamenlijk Fast 'n Easy opgericht om te kunnen voldoen aan de veranderende wensen en eisen die de consument in deze tijd aan verhuizers stelt. Zoals de naam Fast 'n Easy al zegt vinden wij het belangrijk om het verhuisproces voor onze klanten snel en efficiënt te laten verlopen.
Onze werkwijze
Fast 'n Easy hanteert concurrerende, eerlijke en heldere tarieven zonder addertjes onder het gras en wij komen (indien gewenst) graag bij u op bezoek voor een vrijblijvende taxatie en offerte. U heeft bij ons altijd binnen 24 uur een offerte of prijsindicatie in de mail. Fast 'n Easy dus!
Onze diensten
Fast 'n Easy biedt een breed pakket aan verhuis- en aanvullende diensten zoals particuliere en zakelijke verhuizingen, opslag en liftservice. Wij bedienen vanuit onze vestigingen in Amsterdam, Den Haag en Utrecht de gehele Randstad. U heeft voor alle diensten en producten hetzelfde, vaste aanspreekpunt. Uw contactpersoon is bekend met uw specifieke wensen en zorgt voor een soepele afhandeling van het verhuisproces. Fast 'n Easy!
Nieuwsgierig?
Natuurlijk laten wij ook u graag kennismaken met de unieke Fast 'n Easy mix van ouderwets degelijke dienstverlening met moderne techniek. Neemt u bij belangstelling gerust contact met ons op per telefoon, mail of app. Of vul het contact formulier hiernaast in, dan bellen wij u terug. Wij horen graag van u!